کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام اولین باره دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام اولین باره

Puzzle+Band+ +Avalin+Bare دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام اولین باره

متن آهنگ جدید پازل باند به نام اولین باره :

شنیدم قراره بر گردی و اینبارم

واسه دیدن تو بد جور هیجان دارم

دست من خالی و قلب از تو لبریزه

با تو هر لحظه برام خاطره انگیزه

شنیدم قراره برگردی و بی تابم

به خدا امشب و تا صبح نمی خوابم

تو ببین قلب من برات چه می کوبه

من اگه طوریم بشه یه امشبه رو خوبه

من اولین باره که داره از تو می خواد که به قلبم بگی آره

این دل بی چاره تو رو دوست داره واسه دیدن توئه که بی قراره

بگو آره ، بگو آره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام اولین باره

♫♫♫♫♫♫

اون قدام که همه میگن عاشقی بد نیست

واسم هیچ حسی تو این دنیا در این حد نیست

با تو انگار که به دنیا امدم تازه

دره این خونه به عشق.تو بازه

داری بر می گردی تو بهترین موقع

امشب اشکای من عشقم از سره شوقه

تو ببین قلب من برات چه می کوبه

من اگه طوریم بشه یه امشبه رو خوبه

من اولین باره که داره از تو می خواد که به قلبم بگی آره

این دل بی چاره تو رو دوست داره واسه دیدن توئه که بی قراره

MP3 – 320

Puzzle Band – Avalin Bare

MP3 – 128

Puzzle Band – Avalin Bare



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام اولین باره

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ