کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو

Ali%20Zibaei%20%28Takta%29%20 %20Gharibeh%20Sho دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو

متن آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو :

 

راه تو صد نمی کنم نمیگم از اینجا نرو

 

فقط یکم غریبه شو این همه آشنا نرو

 

هر کاری کردم عشق من عادت نشه آخر نشد

 

هر چی زمان بیشتر گذشت بدتر شد و بهتر نشد

 

به تو رسیدن واسه من اگر چه خیلی ساده بود

 

اما خدا قول تو رو به یکی دیگه داده بود

 

از قول من بهش بگو رو قولی که دادی بمون

 

اون که هنوز آرزومه به آرزوهاش برسون

 

اون که هنوز آرزومه به آرزوهاش برسون

 

♫♫♫♫♫♫

 

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو

 

♫♫♫♫♫♫

 

نمی دونم که چی می خوان این آدما از جون من

 

حالا که من دورم ازت همه شبیه تو شدن

 

هر کسی به جای تو بود قلب منو نمی سوزوند

 

به جای من هر کسی بود یه لحظه همرات نمی موند

 

یه لحظه همرات نمی موند ، نمی موند ، نمی موند

 

به تو رسیدن واسه من اگر چه خیلی ساده بود

 

اما خدا قول تو رو به یکی دیگه داده بود

 

از قول من بهش بگو رو قولی که دادی بمون

 

اون که هنوز آرزومه به آرزوهاش برسون

 

اون که هنوز آرزومه به آرزوهاش برسون

 

MP3 – 320

 

Ali Zibaei (Takta) – Gharibeh Sho

 

MP3 – 128

 

Ali Zibaei (Takta) – Gharibeh Sho

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام غریبه شو

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ