کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام تسکین دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام تسکین

Fereydoun Taskin دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام تسکین

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام تسکین :

هوای تو داره دنیام و می گیره من از این اتفاق تازه خوشحالم

نفس های منو عطر تو پر کرده از این احساس بی اندازه خوشحالم

کنارت راه میرم اوج می گیرم کنارت عشق رنگ زندگی میشه

شروع ام کن تموم واژه اینجان شروع ام کن تو هر جوری بگی میشه

سپردم قلبم و دست تو می دونم که یادت بهترین تسکین دردامه

تو این دنیا همین که عاشقت باشم تصور می کنم دنیا تو دستامه

سپردم قلبم و دست تو می دونم که یادت بهترین تسکین دردامه

تو این دنیا همین که عاشقت باشم تصور می کنم دنیا تو دستامه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام تسکین

♫♫♫♫♫♫

کنارت راه میرم اوج می گیرم کنارت عشق رنگه زندگی میشه

شروع ام کن تموم واژه اینجان شروع ام کن تو هر جوری بگی میشه

سپردم قلبم و دست تو می دونم که یادت بهترین تسکین دردامه

تو این دنیا همین که عاشقت باشم تصور می کنم دنیا تو دستامه

سپردم قلبم و دست تو می دونم که یادت بهترین تسکین دردامه

تو این دنیا همین که عاشقت باشم تصور می کنم دنیا تو دستامه

MP3 – 320

Fereydoun Asraei – Taskin

MP3 – 128

Fereydoun Asraei – Taskin

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام تسکین

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ