کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

Emad Talebzadeh Hese Asheghi دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی :

نه خوشحالم نه ناراحت می خندم و غمگینم

هر جا که چشم می ندازم بازم اونو می بینم

نمی دونم چرا اینجور درگیرم با خودم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

اون هنوز نمی دونه که من عاشقش شدم

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

♫♫♫♫♫♫

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

اگه دل به من نده اگه عاشقم نشه

واسه دل زدن به آب هم قایقم نشه

می میرم از غمش می میره آسمون

می ریزه سقف این خونه بدون اون

این حال و هوا رو دوست دارم

بی خوابیا رو دوست دارم

من بی بهونه تونو می خوام

بغض شبا رو دوست دارم

دلشوره ها رو دوست دارم

من بی بهونه اونو می خوام

من بی بهونه اونو می خوام

MP3 – 320

Emad Talebzadeh – Hese Asheghi

MP3 – 128

Emad Talebzadeh – Hese Asheghi



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام حس عاشقی

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ