کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

Shahab%20Bokharaei%20 %20Mikhamet دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

متن آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت :

دستامون از هم دیگه دوره

اما قلبامون با هم دیگه جوره

می خوامت باید با من باشی

می ترسم از این که تنها شی

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

می خوامت تا ابد می خوامت

قلبم رو می زنم به نامت

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

♫♫♫♫♫♫

وقتی که نیستی من دلگیرم

عکست رو تو بغال می گیرم

دنیام و میدم با تو باشم

نباشی می خوام که نباشم

می خوامت تا ابد می خوامت

قلبم رو می زنم به نامت

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

♫♫♫♫♫♫

دستامون از هم دیگه دوره

اما قلبامون با هم جوره

می خوامت باید با من باشی

می ترسم از این که تنها شی

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

می خوامت تا ابد می خوامت

قلبم رو می زنم به نامت

راضی بودم از این که بودی

با هیشکی غیر از من نبودی

MP3 – 320

Shahab Bokharaei – Mikhamet

MP3 – 128

Shahab Bokharaei – Mikhamet



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام می خوامت

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ