کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام بیا قدم بزنیم دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام بیا قدم بزنیم

 Anooshirvan%20Taghavi%20 %20Bia%20Ghadam%20Bezanim%28Ft%20Baktash%29 دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام بیا قدم بزنیم

متن آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام بیا قدم بزنیم :

بیا قدم بزنیم هوا گرفته منو

همیشه دوست داشتم با هم قدم زدنو

همیشه دوست داشتم که کنار من باشی

که بی قرار منو قدم زدن باشی

برام دوباره بخند بهم دوباره بگو

چقدر دوستم داری

بگو که منتظرم بهم دوباره بگی تنهام نمی ذاری

برام دوباره بخند بهم دوباره بگو

چقدر دوستم داری

بگو که منتظرم بهم دوباره بگی تنهام نمی ذاری

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام بیا قدم بزنیم

♫♫♫♫♫♫

منو به حال خودم یه وقت رها نکی

دلم می گیره اگه منو صدا نکنی

همیشه دوست داشتم از همه پنجره ها به تو نگاه کنم

که دم دمای غروب یه روز دیگه رو با چشات سیاه کنم

برام دوباره بخند بهم دوباره بگو

چقدر دوستم داری

بگو که منتظرم بهم دوباره بگی تنهام نمی ذاری

برام دوباره بخند بهم دوباره بگو

چقدر دوستم داری

بگو که منتظرم بهم دوباره بگی تنهام نمی ذاری

MP3 – 320

Anooshirvan Taghavi – Bia Ghadam Bezanim(Ft Baktash)

MP3 – 128

Anooshirvan Taghavi – Bia Ghadam Bezanim(Ft Baktash)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام بیا قدم بزنیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ