کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

Kianoosh%20Gerami%20 %20Naz%20Mikoni دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

متن آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی :

این روزا خیلی برام ناز می کنی

سر ناسازگاری ساز می کنی

هی چشاتو به روخ من می کشی

خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

♫♫♫♫♫♫

اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود

توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود

خودت اینجایی دلت جایه دیگه

خونه کردی توی دل های دیگه

مگه یک دل رو به چند تا میسپارن

که به سر داری تو سودای دیگه

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

♫♫♫♫♫♫

این روزا خیلی برام ناز می کنی

سر ناسازگاری ساز می کنی

هی چشاتو به روخ من می کشی

خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

♫♫♫♫♫♫

اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود

توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود

خودت اینجایی دلت جایه دیگه

خونه کردی توی دل های دیگه

مگه یک دل رو به چند تا میسپارن

که به سر داری تو سودای دیگه

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

MP3 – 320

Kianoosh Gerami – Naz Mikoni

MP3 – 128

Kianoosh Gerami – Naz Mikoni



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ