کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه

Behnam Alamshahi Asheghoone دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه

متن آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه :

من چقدر دوست دارم چه عاشقونه

انقدره تو خوبی که خدا می دونه

من چقدر دوست دارم تا بینهایت

تو رو با یه عالمه عشق و محبت

لحظه های بد و خوب و پیش من باش

لحظه لحظه غروب و پیش من باش

وقتایی که غصه داری پیش من باش

توی اوج بی قراری پیش من باش

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

عشقی که اندازه تموم دنیاست

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

عشقی که اندازه تموم دنیاست

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه

♫♫♫♫♫♫

پیشم بشین بگو دوسم داری

بگو بگو تنهام نمی ذاری

پیشم بشین ببین توی چشمام

تو رو با چه شور و شوقی می خوام

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

عشقی که اندازه تموم دنیاست

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست

عشقی که اندازه تموم دنیاست

عشقی که به خاطرش جونم و میدم

تویی عشق و عمرم و تنها امیدم

MP3 – 320

Behnam Alamshahi – Asheghoon

MP3 – 128

Behnam Alamshahi – Asheghoon



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ