کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام میخوامت دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام میخوامت

 

 

Emad+Talebzadeh+ +Mikhamet دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام میخوامت

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام میخوامت :

می خوامت با تو به دنیا خوش بینم

وقتی رو به روت میشینم

می بینم چقدر درگیر توام

می دونی وقتی دست تو دستم می ذاری

میگی دوستم داری انگاری

فهمیدی که به تو وابسته شدم

می خوامت روی تو حساسم

تو باور دارم با همه احساسم

می خوامت بی تو میرم از دست

احساس من به چشمات وابستست

می خوامت روی تو حساسم

تو باور دارم با همه احساسم

می خوامت بی تو میرم از دست

احساس من به چشمات وابستست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام میخوامت

♫♫♫♫♫♫

می خوامت از خواستنت جون می گیرم

واسه ی لبخندت می میرم

تقدیرم توی اون چشمای توئه

می دونی تا دنیا هست به تو مدیونم

من از تو یک دنیا ممنونم

می دونم توی دلم جای توئه

می خوامت روی تو حساسم

تو باور دارم با همه احساسم

می خوامت بی تو میرم از دست

احساس من به چشمات وابستست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام میخوامت

♫♫♫♫♫♫

می خوامت بی تو میرم از دست

احساس من به چشمات وابستست

تو باور دارم با همه احساسم

می خوامت بی تو میرم.از دست

احساس من به چشمات وابستست

می خوامت روی تو حساسم

تو باور دارم با همه احساسم

می خوامت بی تو میرم از دست

احساس من به چشمات وابستست

MP3 – 320

Emad Talebzadeh – Mikhamet

MP3 – 128

Emad Talebzadeh – Mikhamet

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده با نام میخوامت

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ