کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم

Hamid%20Talebzadeh%20 %20Paa%20Ghadam دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم

متن آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم :

از پا قدم خوب تو که حس عاشقی امد سراغم

قصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم

خوشبختی امد تو روزگارم

تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم

♫♫♫♫♫♫

دنیا روی خوش بهم نشون داد اینجوری به آرزوم رسیدم

خونه از هوای تازه پر شد تا چشمای ناز تو رو دیدم

اینجوری به آرزوم رسیدم

از پا قدم خوب تو که حس عاشقی امد سراغم

قصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم

خوشبختی امد تو روزگارم

تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم

♫♫♫♫♫♫

تو مثل نفس برام مهمی تو قدر چشام برام عزیزی

تو فرشته ای از آسمونی تو معنی خوبه همه چیزی

تو مثل نفس برام مهمی تو قدر چشام برام عزیزی

تو فرشته ای از آسمونی تو معنی خوبه همه چیزی

از پا قدم خوب تو که حس عاشقی امد سراغم

قصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم

خوشبختی امد تو روزگارم

تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم

هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

MP3 – 320

Hamid Talebzadeh – Paa Ghadam

MP3 – 128

Hamid Talebzadeh – Paa Ghadam



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ