کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید پیام صالحی به نام تو خوبی دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید پیام صالحی به نام تو خوبی

 Payam Salehi To Khoubi دانلود آهنگ جدید پیام صالحی به نام تو خوبی

متن آهنگ جدید پیام صالحی به نام تو خوبی :

چقدر خوبه که اینجایی تو هم تنهای تنهایی

خودتم خوب می دونی برام تمام دنیایی

رو حرفات پا نمی ذاری با من تا صبح بیداری

به این دیونه پا بندی تو بیش از حد وفاداری

تو بیش از حد وفاداری

دوست دارم تویی روایه محبوبم

دوست دارم به احساس تو مقلوبم

دوست دارم تشکر می کنی از چی

دوست دارم تو خوبی که منم خوبم

دوست دارم دیگه هیچ حرفی باقی نیست

دوست دارم رو قلبم دیگه داغی نیست

دوست دارم ما رو خدا به هم داده

دوست دارم رسیدن اتفاقی نیست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پیام صالحی به نام تو خوبی

♫♫♫♫♫♫

چه خوبه همه فهمیدن دوست دارم

ما رو فقط با هم دیدن دوست دارم

همینجا به همه میگم فقط تو محرمی با من

فقط تو محرمی با من

دوست دارم ، دوست دارم ، دوست دارم

دوست دارم تویی رویایه محبوبم

دوست دارم به احساس تو مقلوبم

دوست دارم تشکر می کنی از چی

دوست دارم تو خوبی که منم خوبم

دیگه هیچ حرفی باقی نیست دوست دارم

رو قلبم دیگه داغی نیست دوست دارم

ما رو خدا به هم داده دوست دارم

رسیدن اتفاقی نیست دوست دارم

MP3 – 320

Payam Salehi – To Khoubi

MP3 – 128

Payam Salehi – To Khoubi

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید پیام صالحی به نام تو خوبی

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ