کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید نیما مسیحا به نام احساس دلبستن دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید نیما مسیحا به نام احساس دلبستن

 Nima%20Masiha%20 %20Ehsase%20Delbastan دانلود آهنگ جدید نیما مسیحا به نام احساس دلبستن

متن آهنگ جدید نیما مسیحا به نام احساس دلبستن :

دلم از حال خوبی که تو چشمات هست می ترسه

چشام از این نگاهی که بهم خیرست می ترسه

نذار احساس دل بستن به این دیونه بر گرده

ببین آرامش چشمات چقدر کم طاغتم کرده

منو بیرون نکش از من بذار سر گرم غم باشم

می خوام دور از همه دنیا توی حال خودم باشم

بفهم از حال و روز من دلم به عشق راضی نیست

تو عشق بازی می خوای اما واسه من عشق بازی نیست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید نیما مسیحا به نام احساس دلبستن

♫♫♫♫♫♫

تو حالت خوبه و چشمت داره می گرده دونبالم

نذار سر با کنه بغضم نمی خوام خوب بشه حالم

برو آغوش چشمات و به سمت دیگه ای وا کن

دل من راه خوبی نیست یه راه دیگه پیدا کن

منو بیرون نکش از غم بذار سر گرم غم باشم

می خوام دور از همه دنیا توی حال خودم باشم

بفهم از حال و روز من دلم به عشق راضی نیست

تو عشق بازی می خوای اما واسه من عشق بازی نیست

تو حالت خوبه و چشمت داره می گرده دونبالم

نذار سر با کنه بغضم نمی خوام خوب بشه حالم

برو آغوش چشمات و به سمت دیگه ای وا کن

دل من راه خوبی نیست یه راه دیگه پیدا کن

دلم از حال خوبی که تو چشمات هست می ترسه

MP3 – 320

Nima Masiha – Ehsase Delbastan

MP3 – 128

Nima Masiha – Ehsase Delbastan



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید نیما مسیحا به نام احساس دلبستن

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ