کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست

 Farhad%20JavaherKalam%20 %20Daste%20Khodam%20Nist دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست

متن آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست :

دیگه من دست خودم نیست تو شدی تموم دنیام

می خوام از تو رد شم اما باز می بینم تو رو می خوام

چه کنم دست خودم نیست دستم از تو می نویسه

دست من نیست اگه چشمام بی تو میباره و خیسه

به خدا دست خودم نیست اما هر شب رو به رومی

تو شدی همه وجودم مثل اشکام نا تمومی

تو شدی تموم حرفام ریشه کردی تو وجودم

می دونم بی خبری تو ولی عاشقت می مونم

عاشقم دیونه تو به خدا دست خودم نیست

آسمونه دل خستم این روزا ابریه ابریست

عاشقم دیونه تو به خدا دست خودم نیست

آسمونه دل خستم این روزا ابریه ابریست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست

♫♫♫♫♫♫

دیگه من دست خودم نیست تو شدی تموم دنیام

می خوام از تو رد شم اما باز می بینم تو رو می خوام

چه کنم دست خودم نیست دستم از تو می نویسه

دست من نیست اگه چشمام بی تو میباره و خیسه

به خدا دست خودم نیست اما هر شب رو به رومی

تو شدی همه وجودم مثل اشکام نا تمومی

تو شدی تموم حرفام ریشه کردی تو وجودم

می دونم بی خبری تو ولی عاشقت می مونم

عاشقم دیونه تو به خدا دست خودم نیست

آسمونه دل خستم این روزا ابریه ابریست

عاشقم دیونه تو به خدا دست خودم نیست

آسمونه دل خستم این روزا ابریه ابریست

MP3 – 320

Farhad JavaherKalam – Daste Khodam Nist

MP3 – 128

Farhad JavaherKalam – Daste Khodam Nist



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ