کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام مگه هست دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام مگه هست

Naser%20Zeynali%20 %20Mage%20Hast دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام مگه هست

متن آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام مگه هست :

قلبم واسه ی تو میزنه تند تند

عشقم تنهاییام و خودت پر کن

دنیا ما دو تا رو پیش هم می خواد

بگو هیشکی مثل من تو رو نمی خواد

عزیزم من و بغل کن هوای اینجا دو نفرست

کسی تو دنیا مثل من و تو مگه هست

مگه هست عزیزم ، عزیزم

بهترین حس و فقط از تو می گیرم

هر جوری باشی من برا تو می میرم

می میرم عزیزم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام مگه هست

♫♫♫♫♫♫

دیونه کی مثل من با تو می مونه

مثل من اینجوری با تو مهربونه

باور کن من تو رو تنهات نمی زارم

دیونه چرا من انقدر دوست دارم

عزیزم من و بغل کن هوای اینجا دو نفرست

کسی تو دنیا مثل من و تو مگه هست

مگه هست عزیزم ، عزیزم

بهترین حس و فقط از تو می گیرم

هر جوری باشی من برا تو می میرم

می میرم عزیزم

MP3 – 320

Naser Zeynali – Mage Hast

MP3 – 128

Naser Zeynali – Mage Hast



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام مگه هست

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ