کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید حامد شمس به نام حواسم پرت بود دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید حامد شمس به نام حواسم پرت بود

 Hamed%20Shams%20 %20Havasam%20Part%20Bood دانلود آهنگ جدید حامد شمس به نام حواسم پرت بود

متن آهنگ جدید حامد شمس به نام حواسم پرت بود :

به تو یه معزت خواهی بدهکارم

واسه این که باهات بد بود رفتارم

خیال می کردم از دست دادنت سداست

نمی دونستم انقدر دوست دارم

چه روزایی حواسم پرت بود از تو

بهت می گفتم امشب بر نمی گردم

نمی دونستم انقدر دوست دارم

وگرنه از خودم دورت نمی کردم

حواسم پرت بود از حالت چشمات

از اون چیزی که می خواستی بفهمونی

من الان تازه می فهمم بدون من

چه حالی داشتی روزای بارونی

حواسم پرت بود از حالت چشمات

از اون چیزی که می خواستی بفهمونی

من الان تازه می فهمم بدون من

چه حالی داشتی روزای بارونی

♫♫♫♫♫♫

 

دانلود آهنگ جدید حامد شمس به نام حواسم پرت بود

♫♫♫♫♫♫

حواسم پرت بود از حالت چشمات

از اون چیزی که می خواستی بفهمونی

من الان تازه می فهمم بدون من

چه حالی داشتی روزای بارونی

حواسم پرت بود از حالت چشمات

از اون چیزی که می خواستی بفهمونی

من الان تازه می فهمم بدون من

چه حالی داشتی روزای بارونی

MP3 – 320

Hamed Shams – Havasam Part Bood

MP3 – 128

Hamed Shams – Havasam Part Bood



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید حامد شمس به نام حواسم پرت بود

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ