کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره

Mehdi%20Modarres%20 %20Vase%20Bargashtanet%20Dire دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره :

از اول جاده پیدا بود آره این راه بن بسته

منم که یه عمریه به یه دیوار دل بسته

کنارم قد کشید و من بهش راه و نشون دادم

ولی چشماش و بست و رفت ندید چجوری جون دادم

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره

♫♫♫♫♫♫

دیگه هیچی مرتب نیست کی میگه همه چی خوبه

تو رفتی و هنوز یادت توی این سینه می کوبه

آره این آخره قصست از اول جاده پیدا بود

دلم یه قایق تنها روی موجای دریا بود

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

MP3 – 320

Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire

MP3 – 128

Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ