کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام انتظار دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام انتظار

Sohrab%20Pakzad%20 %20Ye%20Hessi%20Mige دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام انتظار

متن آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام انتظار :

روزای خوبی تو راهه پر از آرامششه امسال

اگه تو پیش من باشی عجب سالی بشه امسال

نبینم فکر دیروزی نبینم فکر آهی

همیشه بعد هر سختی روزای خوبی در راهه

یه حسی میگه که چشمام تو رو امسال می بینه

اگر چه انتظارت هم برای من شیرینه

می خوام برگردی و دیگه بگی از پیش من میری

واسه من عید هر وقت که من و تحویل می گیری

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام انتظار

♫♫♫♫♫♫

یه عمری منتظر بودم واسه روزی مثل امروز

تو هر جا هستی احساست به قلبم میرسه امروز

منم می خوام نو باشم مثل سالی که نو میشه

قراره دنیا آروم شه می دونم.پیش تو میشه

یه حسی میگه که چشمام تو رو امسال می بینه

اگر چه انتظارت هم برای من شیرینه

می خوام برگردی و دیگه بگی از پیش من میری

واسه من عید هر وقت که من و تحویل می گیری

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام انتظار

♫♫♫♫♫♫

یه حسی میگه که چشمام تو رو امسال می بینه

اگر چه انتظارت هم برای من شیرینه

می خوام برگردی و دیگه بگی از پیش من میری

واسه من عید هر وقت که من و تحویل می گیری

MP3 – 320

Sohrab Pakzad – Ye Hessi Mige

MP3 – 128

Sohrab Pakzad – Ye Hessi Mige



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام انتظار

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ