کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته

Pejman%20Jamshidi%20 %20Fereshteh دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته

متن آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته :

تو فرشته ای که بازم امدی تو رویام

هنوزم طمع صدات و عاشقونه می خوام

تو از تموم دنیا موندی برام و

من دنیام و با تو زیباتر می خوام و

به من گفتی که حرفام و می خونی تو چشام و

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته

♫♫♫♫♫♫

تو فرشته ای که بازم امدی تو رویام

هنوزم طمع صدات و عاشقونه می خوام

تو از تموم دنیا موندی برام و

من دنیام و با تو زیباتر می خوام و

به من گفتی که حرفام و می خونی تو چشام و

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم.و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

MP3 – 320

Pejman Jamshidi – Fereshteh

MP3 – 128

Pejman Jamshidi – Fereshteh



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ