کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید پیمان پیران به نام خونه با تو دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید پیمان پیران به نام خونه با تو

Peyman Piran   Khuone Ba To دانلود آهنگ جدید پیمان پیران به نام خونه با تو

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Download

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Download

متن آهنگ جدید پیمان پیران به نام خونه با تو

خونه بهشته وقتی با من حرف دلت تهش یکیشه

وقتی چشمای نازت هر شب درک قشنگ زندگی شه

خونه یه خواب عاشقونس وقتی صدای پاتو داره

وقتی عاشقت همیشه رنگ روزاشو با تو داره

لحظه به لحظه ی این خوابو با تو به آخرش رسوندم

عشقمو با نگاه ماهت تا ته یه حس فوق العاده کشوندم

خونه که با تو هم صدا باشه بهترین شعر این ترانس

خونه تو این شب واسه خواب من یه تعبیر عاشقانس

خونه بدون خنده هات آرزوی یه مرگ بی بهونس

خونه قشنگه وقتی با تو قصه ی عاشقی شروع شه

وقتی احساسمو میگم دست دل تو روشه

وقتی چشاتو اینجا دارم پر میشه از ترانه خونه

با تو دلم یجای دیگست وقتی دلت باهام میمونه

لحظه به لحظه ی این خوابو با تو به آخرش رسوندم

عشقمو با نگاه ماهت تا ته یه حس فوق العاده کشوندم

خونه که با تو هم صدا باشه بهترین شعر این ترانس

خونه تو این شب واسه خواب من یه تعبیر عاشقانس

خونه بدون خنده هات آرزوی یه مرگ بی بهونس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید پیمان پیران به نام خونه با تو

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ