کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید انو شیروان تقوی به نام هفت سین بی تو دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید انو شیروان تقوی به نام هفت سین بی تو

Anooshiravan%20Taghavi%20 %207%20Sine%20Bi%20To%20%28%20New%20Version%20%29 دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی به نام هفت سین بی تو

متن آهنگ جدید انوشیروان تقوی به نام هفت سین بی تو :

روز و شبام و بی تو گم کردم گیجم تو این دنیای وارونه

تقویم میگه عیده اما من هفت سین نمی چینم تو این خونه

هر جا که میرم آدما شادن انگار دنیاشون شبیهم نیست

من عاشقت بودم به حد مرگ جرم تو که کشتی من و کندیش

وقتی تو باشی هر شبم ای دل از عید بیزارم بدون تو

من پایه این آیینه تو این خونه هفت سین نمی چینم بدون تو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی به نام هفت سین بی تو

♫♫♫♫♫♫

از آخرین باری که خندیدم لبخندی حتی دیگه حتی یادم نیست

تو مثل من باور نکردی که حوا نباشه آدم آدم نیست

شاید تو حالت خوبه اما من افسرده ام بی هیچ همدردی

با این که می خوابم به زور قرص حالم عوض میشه تو برگردی

وقتی تو باشی هر شبم ای دل از عید بیزارم بدون تو

من پایه این آیینه تو این خونه هفت سین نمی چینم بدون تو

MP3 – 320

Anooshiravan Taghavi – 7 Sine Bi To ( New Version )

MP3 – 128

Anooshiravan Taghavi – 7 Sine Bi To ( New Version )

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید انو شیروان تقوی به نام هفت سین بی تو

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ