کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام ستاره دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام ستاره

Mehdi Ahmadvand Setareh دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام ستاره

متن آهنگ مهدی احمدوند با نام ستاره:

آرزومه تو رو ببینم ستاره دلم شی

تو آسمونا عین ستاره می درخشی

آرزومه تو رو ببینم بگی تو رو می خوامت

بگی شدم اثیرت عشق تو نگاهت

دل نگرونم دیگه بی تو نمی تونم

عزیز جونی بگو پیشت می مونم

خیلی تو مهربونی بگو پیشم می مونی

کنار من باش نگو نمی تونی

♫♫♫♫♫♫

آرزومه تو مال من شی دستت رو بگیرم

تو نباشی کنارم بدون تو میمیرم

آرزومه بگی همیشه کنار تو بمونم

من دیونه هر شب برای تو بخونم

دل نگرونم دیگه بی تو. نمی تونم

عزیز جونی بگو پیشت می مونم

خیلی تو مهربونی بگو پیشم می مونی

کنار من باش نگو نمی تونی

دوباره میگم

دل نگرونم دیگه بی تو نمی تونم

عزیز جونی بگو پیشت می مونم

خیلی تو مهربونی بگو پیشم می مونی

کنار من باش نگو نمی تونی

MP3 – 320

Mehdi Ahmadvand – Setareh

MP3 – 128

Mehdi Ahmadvand – Setareh



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام ستاره

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ