کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

 Nadim%20 %20%20B%20mesle%20Bahar دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

متن آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار :

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام.بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

♫♫♫♫♫♫

تو که باشی حال و هوام خوبه این که از تو نفس بخوام خوبه

بی تو حسی برام نمی مونه همه دنیام بی تو پریشونه

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

MP3 – 320

Nadim -  B mesle Bahar

MP3 – 128

Nadim -  B mesle Bahar



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ